Gratis kursus AB 18

og AB 92

GRATIS KURSUS i AB 18 og AB 92

PHL Advokatfirma afholder kursus om AB 18 og AB92 hver anden torsdag fra 16:00-18:00.

På kurset gennemgås store dele af AB-systemet på en måde, så man kan følge med uanset professionel baggrund. Alle som er interesseret i at vide mere om brugen af AB 18 og AB 92 er velkomne, men kurset er især relevant for håndværkere, entreprenører, arkitekter, bygherrer og alle andre i byggebranchen, som ønsker at opnå en større forståelse for de betingelser, der danner grundlag for næsten alle kontraktforhold indenfor byggebranchen.

Kurset afholdes på vores kontor på Ryvangs Allé 68, 2900 Hellerup. Der er gratis parkering på kontoret, og Hellerup St. ligger 3 minutter væk.

3 gode grunde til at deltage:

• Du får styr på, hvilke grundprincipper og regelsæt, der gælder i forskellige entrepriseretlige aftaleforhold
  • Du får indsigt i, hvad der gælder i forbindelse med ændringer i arbejdet, uklarheder i udbudsmaterialet, tidsfristforlængelser, forsinkelser, aflevering, betaling, sikkerhedsstillelse m.m.
  • Du får skærpet opmærksomhed, i forhold til hvor det ofte går galt i praksis – og hvad du kan gøre for at undgå det

MÅLGRUPPE

Målgruppen for AB 18 kurset er bygherrer, entreprenører, underentreprenører, arkitekter og ingeniører.

OVERBLIKSKURSUS (GRATIS) Bestemmelserne i AB 18 bliver gennemgået og forklaret på en letforståelig måde.

Aftalegrundlaget

Sikkerhedsstillelse og forsikring

Udførelse af entreprisen

Betaling

Tidsfristforlængelse og forsinkelse

Aflevering

Mangler

1-års og 5-års eftersyn

Ophævelse

Tvister

Kurset er gratis og gennemføres hver torsdag fra 16 – 18 og kan efter aftale gennemføres på andre tidspunkter.